نکات مهم هنگام راه اندازی کمپین تبلیغاتی
اگر تازه با بازاریابی پیامکی آشنا شده اید و یا بصورت حرفه ای با سامانه پیامک آشنایی دارید، باز هم باید همیشه به دنبال بهترین راه ها برای استفاده از سامانه پیامکی باشید. در این مطلب به چند نکته مهم و اساسی که برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی خود باید همیشه بخاطر داشته باشید اشاره می کنیم:
ارسال پیامک برای همه
قبل از ارسال پیامک باید بدانید پیشنهاد پیامکی شما برای بیشتر مشتریان شما مناسب باشد.
اگر پیامکی که ارسال می کنید برای مشتریان مناسب نباشد پیامک شما به طور حتم نادیده گرفته خواهد شد.
سادگی پیشنهاد پیامکی
سعی کنید پیامک ارسالی شما کاملا بصورت ساده باشد و از گیج کردن مشتریان خود بپرهیزید. پیامکی ارسال نکنید که قابل فهم نباشد و مشتریان از خودشان بپرسند این پیامک چه نفعی برای من دارد؟ و یا اینکه ندانند چگونه برای دریافت تخفیف اقدام کنند!
پیشنهاد پیامکی را به گونه ای رسال کنید که بسیار ساده باشد و درک آن برای تمامی افراد با هرنوع سطح سواد قابل فهم باشد.
ناشناس ماندن مشتریان
به طور یقین تمام مشتریان شما در همه حال دوست دارند که ناشناس باشند و اطلاعات تماس آنها در دسترس عموم قرار نگیرد، به این موضوع دقت بیشتری داشته باشید.